søndag den 9. september 2012

Snabeldyr part II

Ja jeg havde mere hækletid i denne weekend end jeg lige havde forventet, så nu er det første af gavesnabeldyrene blevet færdigt!

Da jeg syede benene på, endte det ene forben nærmest oppe på kinden af den, men så ser den da lidt ud som om at den har hovedet lidt på sned? Jeg tror aldrig det der med at sy ting sammen bliver min force.

Billeder af Kong Frederik:



Så er det bare igang med den næste! Jeg tror det bliver en Dronning Dagmar...



Det gælder ved hækling som ved det meste andet i livet: Når enden er god er alting godt :)


4 kommentarer:

  1. Yay! Goddag til Kong Frederik :) Han er vel nok fin og med blåt blod i årerne og det hele

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg har helt lyst til at se om jeg kan findet en opskrift på en krone...

    SvarSlet
  3. Tror også jeg vil prøve at lave en snabeldyr på et tidspunkt. Synes simpelthen de er så bedårende.

    SvarSlet
  4. @Cecilie: Det er i hvert fald en super nem opskrift, lige til at gå til :)

    SvarSlet