mandag den 24. september 2012

Lidt flere penalhuse.

Efter sidste omgang penalhuse eller make-up punge fik jeg lyst til at blive ved. Jeg havde en ide om at jeg nemt kunne lave nogle små ændringer med stor succes. Det kunne jeg ikke!
Jeg syede denne pung om to gange og er stadig ikke tilfreds. Jeg er heller ikke vild med stoffet mere. Den er dog funktionel, så den er allerede taget i brug.



Og da jeg alligevel havde stoffet ude og strøget lærredsvlieseline på bagsiden fik jeg også en lille Earbud pouch. Den er også taget i brug selvom jeg er misundelig på den i hør.

Jeg stoppede dog ikke der og forsøgte mig med en hel tredje opskrift jeg ikke ændrede på...
Det er en god opskrift. Den er lige til at gå til.  ( Der er ting jeg ville gøre anderledes og jeg kommer til at forsøge... )

Jeg er ret tilfreds med udseendet. Jeg tilføjede yderstoffet noget lærredsvlieseline på bagsiden for at få til stabilitet. Næste gang vil jeg prøve at kombinere hjørnerne fra den buede pung samt tilføje stropper i hver ende.

Stoffer er af mærket Flea Market Fancy og jeg har købt det på Etsy. Lynlåsen er fra Stof2000.

/Emma

Opdatering: Jeg er ikke glad for den blå pung og har kasseret den helt. Nu er alle mine ting pakket i den grå, som jeg er meget meget glad for.

2 kommentarer:

  1. Fedt med den gule lynlås til det ret neutrale stof!

    SvarSlet
  2. tak ! :) jeg er ret vild med både grå og gul, så valget var nemt.

    SvarSlet