torsdag den 9. maj 2013

Hæklet grillhandske

Så blev jeg endelig helt færdig med min grillhandske. Eller, min mors grillhandske.

Jeg gik faktisk igang med den, fordi hun synes de grydelapper jeg lavede i julen var så fine, men ikke selv ville have nogen, fordi de kun bruger grillhandsker i mit barndomshjem!

Derfor tænkte jeg at jeg ville lave et par, men som tidligere beskrevet droppede jeg det igen, og er endt med kun en enkelt. Dette skyldes ikke mindst, at jeg ikke har en opskrift, og ikke kan huske hvordan jeg gjorde, fordi det er flere måneder siden jeg startede på den.

Nu har jeg så med (meget) hjælp fra Emma, fået proppet den med både for og thermium-lag.
Uden at sige for meget, er den ikke til folk med verdens største hænder... Måske også farven på kanten og foret kan skræmme folk med større hænder væk (læs: mænd/min far)

Jeg ofrede et af mine fine, men næsten ubrugelige, viskestykker fra Hay til for, og købte en halv meter skrigpink kantebånd i City Sycenter i Fiolstræde, formedes 4 kr. Og ja, garnet er fra Søstrene Grene.

Billeder!:



Yderside

Inderside

Falsk varebetegnelse/Rest fra det ofrede viskestykke



7 kommentarer:

  1. Åh den blev fin :-) jeg må hellere få taget et billede af grydelappen også. Neon er noget nær umuligt at fotografere ;)

    SvarSlet
  2. Vi ku helt sikkert godt skabe en hel produktion ;-) du hækler og jeg syer for

    SvarSlet
  3. Ja for dælen! Men så skal vi nok holde op med at sætte falske mærker i dem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. haha :) ja.. det er nok bedst ;)

      Slet
  4. Den er blevet superflot! :)

    SvarSlet
  5. Hej Sarah. Superflot, tænk at du er blevet en sådan hæklepige. Jeg havde ikke ser det komme. I øvrigt ville jeg spørge dig om du kunne introducere mig lidt mere til Instagram en dag. Jeg har en forstilling om, st det er der det sker nu.
    Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette! Jeg tror ingen havde set det komme, din søster var også ret chokeret ;)
      Selvfølgelig vil jeg det. Der ligger også mange gode ting!

      Slet