lørdag den 5. januar 2013

Nytårsfortsæt - projekt 1

Her i det nye år har jeg sat mig for at jeg skal være færdig med alle de projekter som jeg har gang i, inden at jeg påbegynder et nyt. Det er ikke så let, for jeg har allerede mange ting jeg gerne vil lave, men så er det bare at klø på med de projekter der bare ligger og venter på færdiggørelse.

Jeg er allerede færdig med det første projekt, som har ligget stille siden engang før sommeren, så vidt jeg husker.

Det er en kappe med tilhørende pulsvarmere fra Hanne Falkenberg, i struktur-rillemønster med flere farver.
Ufærdig pulsvarmer
Og det var den sidste halvdel af sidste pulsvarmer jeg manglede at strikke færdigt, men der kom bare nogle andre mere spændende projekter, så det røg lidt til side.

Kappe med monteret hætte. Hætten er med 2 farver i rillerne og kappen er i 3 farver
 Men her er den færdige kappe med hætte, som jeg blev færdig med for et stykke tid siden. Den er lidt stor, men jeg tror den kommer til at blive brugt når det bliver lidt mildere i vejret.

Færdig pulsvarmer
De færdige pulsvarmere har allerede været i brug, de er ikke så tykke, men varmer dejligt nok her når det er lidt plusgrader og vanter er lidt for varmt.

1 kommentar:

  1. Det er altså et superfint sæt! Synd at den blå farve snyder lidt på billedet, den er SÅ flot i dagslys :)

    Det er et rigtig fint nytårsfortsæt

    SvarSlet