søndag den 27. oktober 2013

Få nu ikke præstationsangst!

I mandags havde jeg gummistøvler på hele dagen af naturlige årsager. Og hele dagen så mine gummistøvler ualmindeligt kede ud af det. Så jeg kastede mig ud i to gange 236 luftmasker på pind 3 og tilbage igen i fastmasker på pind 2 for at sætte lidt pep på morgendagens stensikre valg af fodtøj - vejrudsigten siger VÅD.


Før - lidt triste og kede af det

NU - spiffy og klar til at sætte gang i regnvejrsdagene
Det grønne garn er det trofaste bomuldsgarn fra Søstrene Grene, og det turkis er et nøgle fra G-B Wolle (Cotton 8) med næsten samme løbemeter (eller hvad det hedder).
Farverne er to af mine yndlings.

Det var ikke noget stort og langvarigt projekt, men det er vældig tilfredsstillende at kunne lave noget med så stor effekt på så relativt kort tid :)
Og så var det temmelig meget billigere end at købe farvede snørebånd som jeg ellers har gjort førhen. Og eftersom de kan være frygtelig svære at finde i flotte farver har jeg sikkert også sparet vildt megen tid :D

Men få nu ikke præstationsangst over at jeg fremstiller så ekstravagante ting!

/Maria




2 kommentarer:

  1. Så fint!

    Men føj for nogle luftmaskekæder... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) og det var netop derfor jeg tog tilbageturen på en MEGET mindre nål ;)

      Slet