tirsdag den 24. september 2013

Edderkop

Efter vores sidste nørkledag, kom jeg til at tænke på, at Emma havde udtalt sig overordenligt positivt om de hæklede edderkopper fra Lutter Idyl. Jeg er måske ikke verdens mest hurtigt opfattende, men mandag aften kom jeg til at tænke på, at hun måske gerne ville have en. Så jeg gik fluks igang (hurra, endelig en lille flugtaktivitet fra evighedstæppet!).

Med Emmas anden udtalelse i baghovedet (at hun ikke kunne forstå at der ikke var flere grønne striber i mit tæppe), betænkte jeg mig ikke yderligere omkring farvevalget...





Og ja, at lege med tøjdyr er den halve fornøjelse ved at lave et!

Eco Spiderman er hæklet med dobbelt garn fra Søstrene Grene og Sandnes garn (Sisu), på nål 4,5.

4 kommentarer:

  1. Nårh! Hvor er den nuttet :D
    Og sikken fin farve - og du overlevede edderkoppe-ubehaget og de mange luftmasker ;)
    Det er en meget fin gestus alt i alt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria! Faktisk var alle luftmaskerne mindre grelle i denne omgang, jeg tror det var nemmere med lidt større nål, det hele blev mindre stramt og besværligt end med sprutten.

      Slet
  2. Hehe åh jeg kom nu ikke engang med slet skjulte hentydninger :) Jeg har allerede vist den til Alfred og fortalt den var fra Sarah. Så informerede han mig om at den var fra Sarah OG Michael. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, årh hvor er han sød! Det tror jeg Michael bliver glad for, han kæmpede sig trods alt igennem afslutningerne på både Breaking Bad og Dexter undervejs i forløbet!

      Slet